reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

reklama

Politics

Teploooooooo…..

Anca Dragu

Teploooooooo…..

Mi je strasne teplo a pozeram ako sa snazia tri robotnici pracovat’ pre mojom panelakom. Jeden kope nieco, druhy “polieva” ho  z jednou flasou a trety sa spyta co maju kupit’ na obed. Strasne teplooooo. Minule leto som stale hovorila ze “som tepla” namiesto “mi je teplo” tak vsetci sa strasne bavili kedy ma poculiJ SNS este nebola vo vlade tak bola som v bezpeciJ Teraz vyzera ze mam o vela tazkejsie zivot.

  • 13. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 601x
  • 22
Karikatúry

Anca Dragu

Karikatúry

Niesom moslimka a ani nábožná. Ja osobne verím že Boh existuje ale sa mi nepáči kedy niekto mi poradí ako on vyzerá, čo robí a čo ma rad.

  • 5. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 704x
  • 25
Sl’ubili sme lasku?

Anca Dragu

Sl’ubili sme lasku?

“A kto bol Gustav Husak????-Jaaaj, ale uz je mrtvy. A bol slovak, naozaj?”

  • 20. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Politika je spinava

Anca Dragu

Politika je spinava

ale nikdy nebude cistejsia ak “obcania” o nej nemaju zaujem Par slovo fyzikalnych zakonnoch (slovenska verzia)

  • 23. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
The next Kofi Annan (Buduci rok OSN hlada sefa)

Anca Dragu

The next Kofi Annan (Buduci rok OSN hlada sefa)

Pozor Kofi, pride Edo!

  • 22. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu