reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

reklama

Business

Neviete kde je Slovensko????

Anca Dragu

Neviete kde je Slovensko????

Minuly tyzden postarka mi donesla jeden balik s jednom dokumentom (nejaka mesacna sprava) ktory dostanem z Europskej Komisie (Publications office of the European Commission in Luxembourg). Bol to oficialny dokument a mal zaujmavu adresu: moje meno, moja ulica a…. Bratislava Republique Tcheque!!!!! Nemusite byt francofoni aby si rozumieli ze Republique Tcheque je Ceska republika! A to mi poslala Europska UniaJ

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 758x
  • 40
Nemate pracu? To nie je mozne…

Anca Dragu

Nemate pracu? To nie je mozne…

Neviem ak ste skusali niekedy zistit’ kolko ludi su nezamestani na Slovensku. Ja som sa strasne nudila minuly tyzden tak som sa snazila rozumiet’ ako, pre Boha, sa pocita miera nezamestanosti na Slovensku.

  • 25. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 922x
  • 24
Sokujuce praktiky korejskeho investora? Naozaj?

Anca Dragu

Sokujuce praktiky korejskeho investora? Naozaj?

Som citala minuly “.tyzden” a mala som pocit ze komunisticka “Pravda” sa vratila. Maju velki (a strasne slaby) clanok ktory sa snazi vysvetlit’ ze Kia je kontroverzna. Preco? Tazko povedat’ ak citate ten clanok. Su tam dve nemenovany Slovensky manazery ktory nemaju rad ze musia cvicit’ rano alebo ze nemozu parkovat’ v hlavnej parkovisko pretoze nemaju auta znackej Kia. Autor chcel ukazat’ ze vela zamestancov odidu pretoze taky praktiky nich idu na nervy.

  • 25. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 117x
  • 51
Korupcia pije krv…s rumom

Anca Dragu

Korupcia pije krv…s rumom

Na Slovensku vacsina ludia hovoria ze korupcia je vazny a velky problem. Ja si pamatam tie bilbordy so sloganom “Korupcia pije krv”, kedy som ich videla som  prestala sa nahnevat’ ze vsetci ktory ma spytali odkial som, reagovali “Vy tam mate Draculu”J

  • 4. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 163x
  • 7
Pozor, pan Lipsic, porusim zakon

Anca Dragu

Pozor, pan Lipsic, porusim zakon

Som strasne potrivna, faktJ Mam kamaratku ktory sa hambila s mnou kedy v autobuze som komentovala najhlas ze cestujuci zaplatia na listok tak maju pravu cestovat’ dobre a nie behat’ po autobuzom alebo cestovat’ “sardinsky styl”. Ale ja som povedala kamaratky ze nerozumiem preco sa rychlo uspokoj s menej kedy ma pravo na viac. Clovek zaplati tu istu cenu ak cestuje normalny alebo beha na autobuz (a pan sofer im zatvori dvere pred nozom) alebo ako cestuje “sardinky styl” tak logicky clovek ma pravo ziadat’ kvalitnu sluzbu. Kamaratka nebola predsevecena a mi povedala ze nerozumije preco dam tak vela energiu na taky blbost’.

  • 14. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 693x
  • 21
reklama
Drobnost’

Anca Dragu

Drobnost’

Prsi, znezi, prsi, znezi…u nas sa hovori ze to je idealne pocasie na “urobit’” dieti a pocitat’ peniaze. Deti este nechcem a peniaze nemam tak pisem blogyJ Aj tak nebudem mat’ vela citateli, ved’ nikto nema zaujem o tazkoch temy…

  • 27. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 607x
  • 24
Game, Set, Match- nas sponzor

Anca Dragu

Game, Set, Match- nas sponzor

“Rovnako ako v tenise, aj v bankovnictve, by mal byt’ zakladom gentlemansky pristup a snaha o fair play.” Rainer Franz, generalny riaditel’ Tatry banky a.s.

  • 11. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 043x
  • 18
One of those days…

Anca Dragu

One of those days…

Yes, it’s one of those days when I look at people around me and think “What a hell am I doing here?”

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 219x
  • 7
The Holy Institution of Marriage

Anca Dragu

The Holy Institution of Marriage

  • 17. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 291x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu