reklama

Tolerantny??? (skutocny pribeh)

Nedela poobede bola som na hockey Slovan-Martin. Dobra atmosfera, Slovan vyhral a bavila som sa s kamaratkou (Martincanka) ktora ma povazovala za “slovanista”. Po zapase chceli sme ist’ na vianocny trh tak sme cakali na autobuz, cislo 39, aby sme isli do mesta. Prisiel autobuz a bola som presne pred dverami kedy stopoval na zastavku tak nastupila som do autobuza, usadila som sa a dala som batoh na sedadla pred mnou pretoze moja kamaratka nastupila trosicku pomalsie tak som chcela obsadit mieto aj pre nu . Este boli dost prazne sedadla pred mnou. Jeden chlapec, asi 8-9 rocny, prisiel a chcel sediet presne kde som dala ja batoh. Som sa snazila vysvetlit’ ze je obsadene pre moju kamaratku. Ani som neskocila vetu kedy jeden muz mi zobral batoh a HODIL HO NA ZEM VELMI AGRESIVNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Z batohu mi spadol mobil ktory sa rozbilo, mi letila baterka, sim kartu a tak dalej. Ten clovek zacal krcat na mne “k…va chod do p…ce” atd. Vsimla som ze je chlapovi otec. Chlapec,  8-9 ROCNY CHLAPEC zacal tiez krcat’ ze som ciganka z Kosiciach, spinava k….va atd.  

Vazeny, v autobuze bolo okolo 50-60 ludia, 10 z nich okolo nas a NIKTO NEPOVEDAL NIC!!!! Viete sa prestavit’ ze niekto hodi cudzy batoh na zem, letia veci z batohu, on je agresivny a krce ako idiot, a v plnom autobuze a nikto nepovie nic????Boli aj niektory ludia ktory sa smiali kedy ten chlapec krcal “ciganka k….va chod do p…ce”. O 7 vecer v centre Bratislave v autobuze ludia SA SMIALI KEDY 8-9 ROCNY CHLAPEC KRCAL RASISTICKY VECI !!!!  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som dost silna (prepacte, po slovensky sa hovori “drza”) aby som odpovedala na utok tak som sa spytala preco mi pokazilo mobil, ak je normalny? Chcela som zavolat policiu lenze som rychlo pocitala ze oni idu prec na prvu zastavku a nic neriesim. Nastastie moj mobil prezil (thank you Siemens for producing strong mobile phones!!!). Asi ziju v Petrzalke pretoze isli prec na Zochovej ale cely cas rozpravali len ako musia zabit Kosicania, najmenej cigani, a ten chlapec neprestalo ani minut’ krcat ze som spinava ciganska k…va. Mi bolo jasne ze otec ma nejaky mentalny problemy ale ma to mrzilo ze 8-9 rocny chlapec sa sprava takto a su ludia v autobuze ktory si myslia ze je vtipny!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Uz zijem na Slovensku 6 rokov a myslala som ze Bratislva je moj dom ale co sa stalo dnes vecer va autobuze ma sokovalo. A to nielene pretoze ten clovek robil co robil, taky idioty su v kazdej krajne, bohuzial, ale preto ze ludia v autobuze ho tolerovali. To je strasne smutne…Slovaci su hrdi ze su tolerantny ale mam pocit ze sa trosku pomilia kedy vela krat toleruju veci ktory sa nedaju tolerovat’.   

Jedna kamaratka mi hovorila ze  spolu s mezdinarodnou skupinou boli na zastavke a prisli styri teenagers, opity, a zacali krcat ze “na Slovensku po slovensky” a potom povedat zle veci po slovensky (prosim vas, “k…va” a “p…ce” uz su mezdinarodne slova). Nikto na zastavke nepovedal/a nic. Ina kamartka, ktora je aj ucitelka, mi povedala ze sedila v elektricke oproti nej jedna matka krcala na syna a ho udriela po tvari niekolko krat. Nikto nepovedal/a nic a electricka bola plna!!! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Agresivita, rasizmus nesu veci ktory sa daju tolerovat’ a Vy slovaci musite sa ucit’ zit’ vertikalny!!! To znamena bojovat’ na Vase postavenie a ucit sa mat cit pre spolocnosti/komunity v ktorej zijete. Ten 8-9 rocny chlapec rasti a bude robit presne co urobil dnes vecer v autobuze. On nerozumie ze to je nespravne, vedi ludia za bavili okolo sebe a otec ho podporoval. Je to individualny a izolovany pripad? Mam pocit ze nie. Prestavte sa ze jeden cudzinec pride na Slovensku prvy krat v zivote, mozno len pre hodinu a ma taky skusenost (ja som rozpravala po slovensky s idiotom, cudzinec to nebude urobit). Rozumie ze ten ktory krci je idiot ale preco ostatny su tichy?  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Pre mna Slovensko stratila nieco tento vecer. 

Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu