reklama

Futbalove hviezdy- slovenska verzia

Cakala som ked’ odbornici na futbalove dejny skoncia svoje blogy aby som mala a ja priestor pre moje nazoryJ

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nedela 30. oktober som isla do Petrzalke na mimoriadnu tlacovku FC Artmedia Bratislava. Bola krasne pocasie, mala som dobry obed a velke ocakavanie ze Artmedia bude hrat’ dobry zapas nasledujuci utorok.

Na stadione pri dvere boli dvaja chlapci, mozno ze mali 8-10 rokov. Kazdy mal jeden oficialny tricko Artmedie a dlho debatovali kto sa bude spytat’ co presne sa deje ten den (“nieco tu urcite bude, pozre prisla aj televizia”!), Konecne kameraman STV vysvetlil im ze je nejaka tlacovka a potom hraci budu sa trenovat’. Deti boli velmy spokojni a richlo utekali zavolat’ aj svoje kmarati.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po tlacovke sme isli robit’ rozhovori aj s hracmi ktory prisli na trening. Tie dvaja chlapci boli tam pripraveny na autogramy. Prisiel Durica. Moje chlapci boli cerveny az po usi a velmy hamblivi sa spytali na auotagram. On podpisal a isiel na mali rozhovor. Prisel aj Fodrek. Aj on podpisal. Tam boli aj fotografy z medii a jasne ze rychlo fotili taky momenty. Hraci podpisali a robili to velmy prirodzene a ja som sa spytala sama ak oni fakt rozumeli ze uz su hviezdy na Slovensku. A na druhej strane som sa tiez uvazovala ktory, ked’ a ako sa budu zmenit’ vdaka tomu ze su hviezdy.

Som sa pamatala jeden email co sme dostali z SFZ (Slovensky futbalovy zvaz). A tam bol jeden paragraf ktory ma strasne rozveselil : “Dorazne ziadame media, aby v priestoroch mix zony nefotografovali a neziadali hracov o autogramy. Osoba, ktora neposluchne tuto vyzvu bude vyvedena z priestorov mix zony.”. Co na to poviete?:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mam pocit ze sa stalo, ze novinari ziadali hracov o autogramy lenze tie hraci neboli z Artmedie ale z Inter alebo FC Porto.

Pamatam si ked’ Artmedia prehrala s Interou 0-1 doma a vacsinou Svk novinarov behali po Luisa Figa alebo Adriana. Nemusis byt genius aby si rozumiel ze taky hviezdy nebudu rozpravat’ so slovakmi ale s ich domacmi novinarmi. Aspon to bola moja logika a preto som bola vedla reportera z Rai Uno (talianska verejna televizia). Rozumjem po taliansky a som myslala ze mam viac sanci robit’ rozhovory tam. Lenze prisiel Adriano a kedy taliansky reporter skusil sa spytat’ nieco Adriano rychlo vystvetlil ze je unaveny a nema naladu na rozhovor. Som zabudla vam povedat’ ze kedy prisiel Adriano v mix zony vsetci Svk novinari skakali a behali na Adriana ktory jasne ze dal tie styri slova (“som unaveny, nemam naladu”) do Rai Uno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sklamany novinari konecne videli ze je tam aj Durica a robili rozhovor s nim. Ani taliansky reporteri nerobili rozhovori so slovenskimi hracmi ktory rozpravaju iba po slovensky. Myslim ze ak fakt mali zaujem mohli sa poprosit slovensku stranu aby prekladali trosku otazky a opdovedy. Lenze oni dufali ze svoje hviezdy maju naladu rozpravat’. Jeden talian ma spytal preco slovaci behaju po Adriana a nedaju prednost’ Duricovi. Som povedala ze sa strednaju s Adrianom jeden krat v zivote ale maju Duricu v Bratislave kadzy den, tak preto.On sa smial a komentoval :” Dajte prednost’ a priestor vasim hracom teraz ked’ este nesu hviezdy. Potom mate to tazke. Pozrete ako bez sance som ja momentalne. Nemaju naladu….:)

Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu