reklama

Teploooooooo…..

Mi je strasne teplo a pozeram ako sa snazia tri robotnici pracovat’ pre mojom panelakom. Jeden kope nieco, druhy “polieva” ho  z jednou flasou a trety sa spyta co maju kupit’ na obed. Strasne teplooooo. Minule leto som stale hovorila ze “som tepla” namiesto “mi je teplo” tak vsetci sa strasne bavili kedy ma poculiJ SNS este nebola vo vlade tak bola som v bezpeciJ Teraz vyzera ze mam o vela tazkejsie zivot.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

V banke (tam kam idu najlepsiJ) som mala maly argument s jednom panom ktory jednoduche prisiel a sa postal prvy pred oknou kedy boli tam aj 8 ludia na rade. Som sa snazila vystvetlit ze vsetci cakame tam a on sa rychlo otocil a zacal krcat ze “Vy madari, robte poriadku v Budapest. Tu na Slovensku riadi slovaci”. Chvalabochu ze mam dost skusenosti z mojom blog pre Sme tak viem ze na Slovensku existuje nejaka “pravidla” ze ak nevies poriadne po slovensky si urcite madarka (ak hovoris po anglicky si anglicanka a ludia uz ta spytaju ak prezijes taku teplotu ved’ “u Vas v Anglicku stale prsi”J).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Ten pan v banke bol strasne urazeny a ja som sa strasne smiala ale kedy som chcela povedat ze, bohuzial, ani madarka nesom, prisla jedna uradnicka a zacala hovorit po madarsky . Dufam ze povedala ze mam pekne satyJ som nerozumiela nic a ma vobec nebavila ziadna historicka debata. Konecne ten urazeny pan odisiel a som isla pred oknou a tam….ina uradnicka rychlo zacina rozpravat….po rumunsky s mnou tak som sa strasne smiala!!!! Narodila sa v Nadlaku v Rumunsku, mama slovenka, otec rumun, ma madara za muza. To je globalizacia!!!

 

Mozno (dufam) ze jeden den tie 11.7 percent slovakov ktory poslali Slotu, Rafaja, pani Annu B. v parlamente budu rozumiet ze v strednej Europe uz nikto nema “cisty” krv. Byt multikulturalny znamena byt o vela bohatsije.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Mna osobne ma zaujma jeden fenomen: na Slovenku a v Rumunsku najtvrdejsi nacionalisti ziju v regionov ktory su dost daleko z areali kde zije madarska mensina (Zilina je daleko od Dunajske Strede alebo Roznave). A este nieco: v Rumunsku tie dve okrese (Harghita a Covasna) kde ziju madari (“secui”) ktory krcaju ze chcu autonomiu maju najvisiu mieru hudobnosti v krajne. To znamenia ze (auto)izolacia neprinesi prosperitu a viac a viac ludia to zacinaju pochopit’.

 

Mladi inteligentny ludi cestuju, sa snazi ucit sa viac cudzich jazykov, chcu poznat svet, mat lepsiu pracu. Zivot ukaze ze tie 16.9 percent prvych volicov ktory dali svoj hlas SNS skoncia, ako sa hovori u nas v Anglicku, “loosers”.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Jaj, mi je strasne teploooo….Robotnici uz isli domovJ

Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu