reklama

Mlada generácia...nemá rešpekt

Bratislavsky električky ma fascinujú. Pre mňa sú ako mikrokozmos života vo hlavnom meste SR.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Piatok večer v električke som sedela pri okno a som čítala Stratégie. Kedy som bola veľmi blízko rozumieť ako chce pán Mika zmeniť Markízu, chlapec ktorý sedel vedľa mňa sa rozhodol ponúkať svoje miesto pre jediný starý pán. Som rýchlo počítala že môj novy sused sa nezaujíma o marketingu veď vyberal že zaspi pretože pozeral dolu a bol ticho. Asi päť minúť neskôr začínalTy chlapče nemáš pások? Ti padnú nohavice, nevidíš?Ten slušný chlapec ktorý im ponúkol miesto mal taký hip hopovy jeansy a sa snažil vysvetliť že je jeho štýl. No ujo nebol spokojný.Aký štýl? Električka je plná ženami a ty im ukážeš svoje nohavičky. To nie je slušne synku.Potom pozeral na mňa a sa jednoducho spýtal čo ja si myslím. Som reagovala že moja obľúbená farba je zelena a chlapcovi nohavičky sú tmavo modrý tak asi mam neutrálnu reakciu. Chlapec sa trošku smial a dve kočke začínali komentovať že boxerky už nesú in.Ujo nebol spokojný a pokračoval s rozhovorom. A ty čo robíš? Máš nejaké povolenie?Chlapec študoval na gymnázium a hovoril že ma rad pracovať s počítačom, dokonca aj inkriminovane nohavice kúpil cez internet.Aha, som čítala jeden článok a taký mladi lúdia ktorý cely čas strávia pri počítače a skončia byť nesociálny a agresivny, bez rodinu. Cely deň sa hrajte a pozeráte holky.Som nevydržala a som sa spýtala ak ten zaujmavy článok bol z Katolícky noviny. A prečo nedá mu pokoj veď chlapec bol slušný a nevyzeral vôbec ani nesociálny ani agresívny. Ako som predpokladala ujo sa rýchlo spýtal odkiaľ som. A odkedy položil otázku mi bolo jasne že ma len dve možnosti na odpoveď: Američanka alebo Maďarka. Tak mi vysvetlil že mi Maďari musíme sa učiť po slovensky pretože sme sa narodili tu a mi Američania musíme prestať riadiť svet pretože nesme taký výnimočný ako si myslime. On to veľmi dobre vie pretože pracoval na propagandistické oddelenie na Ministerstvo vnútri v Prahe 30 rokov. Tak tato diskusia začínala byť zaujmava pre mňa teraz lenže už sme boli na moju zastávku. Som vystúpila a vonku „hip hopovy“ chlapec mi hovoril že mal pocit že niečo šibe ujovi. Jesus, človek sa snaží byť slušný a pomáhať a on mal taký blbé otázky ale dokonca mi priniesol šťastie. Jedna holka, ta blondínka, ktorá sa smiala kedy ste rozprávali o moje nohavičky mi dala jej telefón číslo tak mam rande. A sranda je že mam aj zelene nohavičky doma.Čo mam povedať? Mlada generácia je moc asertivna mi sa zdá.

Anca Dragu

Anca Dragu

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja, a staci. Preco pisem po anglicky? Pretoze neviem dobre po slovensky ale mozno ze zacinam pisat' aj po slovensky na buduce:)I write in English as my Slovak is not good enough but maybe I start writing in Slovak soon. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSocietyBusinessSportPoliticsSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu